Rapid boarding leaving Tbilisi

Review of LodeLilo about the flight Georgian Airways between Tbilisi and Paris Charles De Gaulle on 27/07/2010 in Economy
LodeLilo A9 / TGZ TBS / CDG
Note: This review is about an experience that happened more than 3 years ago.

Rapid boarding leaving Tbilisi, headquarters of Airzena Airlines.
The plane was recent, which meant it was secure.
Friendly and polite crew.
A meal was served in the middle of the flight.
The takeoff and landing were very smooth.
Perfect flight.

General
Overall rating
4.5 / 5
On board
Comfort
4 / 5
Costumer service
4 / 5
Your opinion of security
5 / 5
Share!
Was this review helpful?
0
1
By LodeLilo, about Georgian Airways,
Posted online by Florian de What The Flight, on 8 September 2010
Flag this review
This review is also available in French.

Are you a representative of Georgian Airways and would like to reply to this review or be notified by email when reviews are published about your airline company? Please contact us!

One comment RSS Comments

Nanar replied Translate

Cela fait des années que je vole avec Georgian Airways Air Zena, car c'était la seule compagnie avec un vol direct depuis Paris qui partait et arrivait avec des horaires diurnes et pratiques si on habite la province.
Les avions sont de vieux Boing 737, le personnel peu professionnel, sauf les pilotes, tout le monde effectue un vol A/R ce qui représente plus de 12 heures de présence, dont plus de 10 heures de vol. Est-ce légal avec IATA et surtout sécurisant pour les pilotes? Les repas sont épouvantables, si l'on peut parler de repas. En juin dernier, j'ai demandé au steward si c'était pour les passagers ou les chiens. Incroyable. J'aurai dû prendre une photo!
Plus grave, j'avais un billet pour le vol du mardi 19 juin. On m'apprend que le vol est annulé. Il est remplacé par le vol suivant le VENDREDI 22 JUIN! SANS DEDOMMAGEMENT. Impossible d'avoir un dédommagement ce qui est illégal. On devait me téléphoner, mais bien sur pas de réponse. Et comme j'ai appris qu'ils arrêtaient les vols depuis Paris le 15 septembre... A vous de juger...

Add a comment

Read Georgian Airways reviews